НАЧАЛО
Зелен телефон
Подайте сигнал в случаи на аварийна ситуация или замърсяване на воден обект.
Дежурни телефони:
032 621 552
0885 166 044
0885 166 044
Сигнали за корупция:
Начини на заплащане
Работно време
От понеделник до петък:
от 9.00 ч. до 17.30 ч. без прекъсване
от 9.00 ч. до 17.30 ч. без прекъсване
Анкетна карта
Анкетна карта за проучване мнението на потребителите на административни услуги- изтегли
Попълнената анкетна карта изпратете на
suk_plovdiv@abv.bg
Попълнената анкетна карта изпратете на
suk_plovdiv@abv.bg
Администрация

ISO9001
Подаване на сигнали за корупция
Подаване на сигнали за корупция
Сигнали за незаконни или неправилни действия или бездействия, както и действия пораждащи съмнение за корупция от страна на служители от Басейнова дирекция „Източнобеломорски район”, могат да се подават по някой от следните начини:
Сигнали за незаконни или неправилни действия или бездействия, както и действия пораждащи съмнение за корупция от страна на служители от Басейнова дирекция „Източнобеломорски район”, могат да се подават по някой от следните начини:
- Чрез фронт офис/деловодство на Басейнова дирекция „Източнобеломорски район”, на адрес: гр. Пловдив, ул. „Янко Сакъзов” 35;
- Чрез пощенска кутия, намираща се в административната сграда на Басейнова дирекция „Източнобеломорски район”, на адрес: гр. Пловдив, ул. „Янко Сакъзов” 35;
- Чрез пощенска услуга на хартиен носител на адреса на Басейнова дирекция „Източнобеломорски район” - гр. Пловдив 4000, п.к. 307, ул. „Янко Сакъзов” 35 ;
- На електронен адрес: bd_plovdiv_corruption@abv.bg
- На телефон: GSM: 0886 533 037
ВАЖНО!
При подаване на сигналите се предоставят следнните данни:
- Трите имена;
- Адрес за кореспонденция;
- Телефон за контакт;
- Електронен адрес;
Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 4 от Административнопроцесуалния кодекс „Не се образува производство по анонимни предложения или сигнали, както и по сигнали, отнасящи се до нарушения, извършени преди повече от две години”.
Сигнали, подадени повторно по въпрос, по който вече има решение, не се възлагат за разглеждане, освен ако са във връзка с изпълнение на решението или се основават на нови факти и обстоятелства.
В двумесечен срок от регистрирането на сигнала се взема решение, за което се уведомява подателят.
Сигналите трябва да съдържат достатъчно информация (по възможност придружена с копия от документи), която да потвърждава изнесените данни за нарушения и да е относима само към нарушения, извършени от служители на Басейнова дирекция „Източнобеломорски район”
Съгласно чл. 108, ал. 2 от АПК, никой не може да бъда преследван само заради подаването на предложение или сигнал при условията и по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Вътрешни правила за организация и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване на конфликт на интереси в Басейнова дирекция „Източнобеломорски район“
Контролната дейност в Басейнова дирекция "Източнобеломорски район" се осъществява от Дирекция „Контрол“. Контролът е превантивен, текущ и последващ. При осъществяване на проверки на място се прилага комплексен подход и ротационен принцип на експертите в дирекцията, с цел превенция на риска от корупция. Този принцип се прилага и при извършването на проверки с други институции.